close





Can't Smile Without You   Barry Manilow


You know I can't smile without you
I can't smile without you
I can't laugh and I can't sing
I'm finding it hard to do anything
you see I feel sad when you're sad
I feel glad when you're glad
if you only knew what I'm going through
I just can't smile without you

you came along just like a song
and brighten my day
who would have believed that you where part of a dream
now it all seems light years away
now you know I can't smile without you

I can't smile without you
I can't laugh and I can't sing
I'm finding it hard to do anything
you see I feel sad when you're sad
I feel glad when you're glad
if you only knew what I'm going through
I just can't smile

now some people say happiness takes so very long to find
well, I'm finding it hard leaving your love behind me
and you see I can't smile without you
I can't smile without you
I can't laugh and I can't sing
I'm finding it hard to do anything
you see I feel glad when you're glad
I feel sad when you're sad
if you only knew what I'm going through
I just can't smile without you 



你知道沒有你我無法微笑
沒有你我無法微笑
我無法大笑和歌唱
我發覺做任何事都很困難
你會瞭解當你悲傷時我也感到悲傷
當你快樂時我也感到快樂
如果你知道我所經歷的
沒有你我就是無法微笑

你像一首歌一樣地出現
並且照亮我的日子
誰會相信你是夢境的一部分
現在它像光年一樣地遙遠
而如今你知道沒有你我無法微笑

沒有你我無法微笑
我無法大笑和歌唱
我發覺做任何事都很困難
你會瞭解當你悲傷時我也感到悲傷
當你快樂時我也感到快樂
如果你知道我所經歷的
我就是無法微笑

現在人們說幸福需要長久的時間來追尋
啊! 放棄你的愛是如此地困難
而你會瞭解沒有你我無法微笑
沒有你我無法微笑
我無法大笑和歌唱
我發覺做任何事都很困難
你會瞭解當你快樂時我也感到快樂
當你悲傷時我也感到悲傷
如果你知道我所經歷的
沒有你我就是無法微笑 



好聽的老歌..

甜蜜蜜的感覺..

祝福所有人   都能擁有幸福


arrow
arrow
    全站熱搜

    bigrl752002 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()